کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/09 | اعضاء: 316350 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

Burberry به Apple Music می آید

Apple Music کمی شیک تر شد.



به گزارش سافت گذر به نقل ازنه صبح؛ چهارشنبه
Burberry شبکه های موسیقی خود را به Apple Music اضافه میکند. این کمپانی اولین برند مدی است که خود را به سرویس Apple Music متصل کرد، و با این کار خود را به Rolling Stone، NME و Vice ملحق کرد.

این شبکه یک ایستگاه موسیقی زنده مثل Beats1 که مال خود Apple هست، نیست؛ به جای آن دارای آهنگها، اجراهای ضبط شده و فیلم هایی است که Burberry با خوانندگان متنوع بریتانیایی ساخته است.

این کمپانی مدت هاست که در حال همکاری با موسیقی دان ها برای راه اندازی و مدیریت پلتفرم آنلاین خود،Burberry Acoustic است، که بیشتر تمرکزش بر روی اهل موسیقی های بریتانیا، مثل تام ادل، جیمز بی و کین است. شبکه ی Apple Music بسیاری از آن کارها را در خود دارد، که بر روی سایت Burberry هم پیدا میشوند، اما این کمپانی گفته است که میخواهد چند سری ویدیو هم به آن کارها اضافه کند.

در حالی که ممکن است برای برندهای مد کمی غیر عادی باشد که شبکه ی موسیقی داشته باشند، همکاری بین Apple و Burberry بسیار غیر عادی تر است! Apple در حال باز کردن راه خود به دنیای مد است تا بتواند عملکرد موفق تری را در زمینه ی ساعت های Apple Watch داشته باشد، و رییس کنونی بخش فروش های کوچک Apple هم رییس سابق Burberry بوده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 28286 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: 9 صبح تاریخ خبر: 1394/06/26 تعداد مشاهده: 2046
کلید واژه ها: ,
سافت گذر